Profesinį orientavimą mokyklose, moksleivių supažindinimą su įvairiomis profesijomis ir darbovietėmis įvairiais pavidalais organizuoja daugybė šalių. Turbūt labiausiai įkvepia gyvybingas, puikiai išplėtotas Airijos inžinierių organizacijos pavyzdys.
Kiekvieną pavasarį STEPS: Engineers Ireland organizuoja inžinerijos savaitę skirtingų amžių moksleiviams. Savanoriai inžinieriai keliauja į mokyklas pristatyti įspūdingiausių savo projektų, veiklos metodų bei darbo įrankių, priklausomai nuo jaunųjų žiūrovų amžiaus; kiti vedasi mokinius į ekskursijas darbo vietoje ar organizuoja praktinius užsiėmimus.
Svarbia STEPS projekto dalimi tapo ir Jaunojo inžinieriaus konkursas: mokiniai jam gali pateikti savo idėjas.
Toks koncentruotas kasmetinis profesinio orientavimo laikotarpis padeda šalies inžinieriams geriau planuoti savo laiką bei iš anksto atsirinkti pačias geriausias idėjas, sukurti pačius šauniausius, daugiausia potencialo sudominti turinčius inžinieriaus profesijos pristatymus.
Trūkstant inžinerijos programų studentų, verta pasvarstyti apie panašios iniciatyvos įgyvendinimą Lietuvoje. Keletas LSIS bendrijų narių jau parodė pavyzdį ir pernai pravedė smagių užsiėmimų mūsų šalies mokyklose, o šiemet ir ateinančiais metais verta pradėti kurti geresnę struktūrą šiam procesui, kad jis galėtų įgauti platesnį mastą.